Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Läckande bröst....

Av Frida - 13 december 2008 23:24

Nu har vi kommit hem. Trodde inte det skulle bli så sent. Men efter kyrkan skulle de iväg på foto och då fick vi vänta på hotellet. Sedan var det ganska så lång tid mellan rätterna. Men super fint var det. Och man fick en hel del skratt. Ska lägga in några bilder sedan.

Lillan var hos mamma, det hade gått sådär. Hon vill gärna inte ta flaska och när hon får ersättning kräks hon gärna upp det. Tuttunge :)


OCH tror ni jag komihåg bröstpumpen! NEJ! Så smart av mig. OCH tror ni jag kom ihåg att lägga in inlägg i bhn (sådana som suger upp mjölken) NEJ! Jag är ju bara sååå smart.

Satt vid bordet och gjorde något med handen. Kände då att det var blött på klänningen. Nej! Sprang på toa och såg att det inte bara var vid tissarna utan hade runnit. Tur att det var mörkt i lokalen. Och tur att det var sidenklänning, det torkade snabbt. Men det blev några fläckar. Som tur var klänningen mönstrad  så det syndes inte allt för väl. Fick ladda med papper i bhn. Värsta Dolly :P

Efter ett tag fick jag gå på toa och handmjölka ur. MEN det fanns inge handfat inne på toan så jag fick stå och luta mig över toan och försöka pricka. Det måsta varit en rolig syn. Ha ha.

Nu ska jag slänga mig i säng. Min tur att kliva upp imorgon...

Natti natti

 
 
Ingen bild

Monica

14 december 2008 22:40

Du är då bra rolig du hihihi...Ha alltid mönstrad klänning så länge du ammar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 10 september 2017 08:16

Har inte varit här på evigheter.... Men kom upp på mina minnen på FB så tänkte jag skulle skriva något...   Är ensam nu med barnen. Bor kvar i huset och Lars har flyttat ut. Är lite tomt men både barnen och jag trivs bra. Isak är så stor så han...

Av Frida - 16 juli 2012 08:45

Fy fasen för det här vädret :-( Någon gång måste det ju vända?! Idag blir det slappar dag. Tänkte vi skulle åka till stan men lillan känner sig inge pigg. Blir film och mys istället ...

Av Frida - 10 juli 2012 09:32


  Snart är det dax för Furuvik igen. Får se om Isak har samma tur som förra året, då vann han världens största chipsförpackning. Ha en underbar dag.    ...

Av Frida - 8 juli 2012 10:40


  Ja det var ett par somrar sedan   Ha en härlig söndag!       ...

Av Frida - 7 juli 2012 10:45

Nu var det verkligen längesedan jag var in här.... Hade nästan glömt denna sidan      Just nu har jag sommarlov med barnen. Lars jobbar några pass till innan han går på semester. Just nu gör vi inget speciellt utan latar oss bara    Såå skö...

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards