Alla inlägg den 2 december 2008

Av Frida - 2 december 2008 21:00

Varje månad har antalet besökare fördubblats. Vad kul!

Det här är mitt lilla nöje nu när jag är hemma och "ledig". Som jag skrivit förut så är det här den ända gången jag kan koppla av riktigt, när jag skriver. Så det är kul att bloggen blir läst..

Men men, nu blir det sängen och läsning. Boken är lite väl vulgär i mellanåt men det får man väl räkna med när man läser Jenna J:s bok. Men annars är den ganska bra..Lite tragisk får jag säga...

Skulle vilja beställa lite klänningar eller kjolar. Får väl se vad som händer och sker imorgon. Hittar alltid mer än nog :)

Av Frida - 2 december 2008 19:01

Har ni sett årets julkalender?!

Jag tycker det är ett skämt...Inte roligt, inte julmysigt, ingenting, bara töntigt. Inte heller Isak tyckte det var bra...Det blir bara sämre varje år. Vore det inte bättre att köra en gammal repris på någon bra kalender???

Av Frida - 2 december 2008 18:33

Här har man varit och köpt toasitts efter toasitts. Och så idag köpte jag en på biltema och den passade. Helt otroligt. Och den kostade 59.90 !!

Sanslöst...

Nu ska jag ta och göra ordning ett bad till lillan :)

Av Frida - 2 december 2008 16:48

Idag kom ett paket från HM , ( sid 3 längst till höger). Det var Isaks blåa skidjacka och täckbyxor som äntligen kom! Har väntat. Dom satt bra så det blir inte till att skicka tillbaka som tur är. Kom precis lagom till snön. Så efter maten ska vi gå ut en stund. Isak vill testa dressen ute.

Jag var ute på en prommis förut men det är ganska så halt. Måste leta fram dubbarna men jag vet inte vart jag kan ha lagt dom...

Av Frida - 2 december 2008 15:44

Nu har vi shoppat. Det blev vindrutetorkare till båda bilarna och rengöringsmedel. Och en ny toalettsits! Alla som suttit på våran vet att den är värdelös och det spelar ingen roll hur många jag köper så är det ingen som passar bra. Ska bli spännande att se om det blir bra nu. Sedan har vi köpt mat för resten av månaden. 500 kr på willys! Hade det varit ica så hade samma varor säkert kostat 3 gånger mer. Vi hade lite kvar i frysen så vi behövde inte köpa allt. Annars handlar vi för 1000 kr och då är det bas varor och räcker hela månaden. Nu är vi mitt i 4 trafiken så det är värsta kön. När vi kommer hem ska vi göra hemmagjorda hamburgare från skratch. Inte ofta. Men det var isaks val idag, imorgon har jag önskat fiskbullar och potatis. Kan bli så sugen på det ibland. Men först och främst blir det en prommis innan maten.

Av Frida - 2 december 2008 13:15

Nu snöar det för fullt. Isak
hoppas på stora drivor.
Jag tycker det här är
lagom:

Av Frida - 2 december 2008 12:29

Isak har klarat Shrek spelet. Och så här lycklig blir man då:

(Shrek 2 är det. Typiskt va Monica? Jag trodde det var 1:an)

Av Frida - 2 december 2008 11:46

Nu känner jag mig som en ny människa. Har fixat bikinilinjen, (den såg ut som Mirrandas i Sex and the city igen, ha ha), rakat benen, under armarna, gjort hår inpackning, filat fötterna, smörjt in hela kroppen och klippt av en dm av håret. Helt underbart!

Nu ska jag fixa lite mat, alla är lediga idag. Det blir lite paneng curry med nudlar och grönsaker, mm.

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards