Alla inlägg den 6 december 2008

Av Frida - 6 december 2008 22:23

Väntar på att dokumentären om Britney Spears ska börja. Den har varit så omtalad så man måste nästan bara se den. Den är på TV 4 22.35 Men den håller på ända till 00.00 Får se om jag orkar hålla mig vaken. Lars och barnen sover så sött....

Av Frida - 6 december 2008 21:40

Satt och tittade på gamla kort. Tycker ni att de är lika?

Översta bilden är Isabelle och den andra Isak.

( Man ser även likheterna om man tittar på bilden i inlägget nedan :Dagens val.)

Av Frida - 6 december 2008 19:57

Vad gott det är med lösgodis. Men man får passa sig, helt plötsligt är det slut :)

Får se om det är något kvar när Lars kommer hem ;) Han har åkt iväg och skulle hjälpa Marie med en sak. Sedan blir det kväll för barnen. Dom är båda lite trötta...

Av Frida - 6 december 2008 18:56

Nu blir det mys i soffan. Och jag tänkter verkligen sitta i soffan. Inte bara tänkta att jag ska snart sätta mig, jag ska bara...

Snart börjar Narnia på 5:an. Vi har bullat upp med popcorn, två 3-pack 22 kr, glass, Ben & Jerry så klart, tio kr billigare på ICA nivrena och lösgodis, kostar 3.90 bara idag. Allt på Ica nivrena. Annars handlar jag oftast på Ica bommen, så det var tur vi åkte till kvissle idag.

I skolan gick det bra. Lillan var snäll, gnydde lite störande ett tag men sedan somnade hon om. Gullungen.

Nu börjar filmen. Återkommer sedan....

Av Frida - 6 december 2008 07:40

Av Frida - 6 december 2008 07:31

Nu är vi strax redo att åka till skolan, Belle och jag. Ska bara fixa till naglarna som ser hemska ut, som vanligt..Idag ska vi jobba med en annan sorts tal och träna lite inför nästa träff. Då ska vi hålla tal igen och bli filmade igen :P Bara att räna om man ska bli bättre på det.

Ikväll blir det bara mys pys. Har inte kollat om det är något bra på TV men det brukar det ju aldrig vara på Lördagar.

Några tips ? Eller tips på någon bra film som finns att hyra..

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards