Alla inlägg under november 2008

Av Frida - 20 november 2008 17:59

Blir nervsjuk nu. Sitter och väntar på att mamma ska komma så jag kan åka till spinningen. Om man inte är i tid så får man inte den cykel man vill ha. Jag måste ha "min" cykel om det ska kännas bra...Likså hinner man cykla en stund innan passet kör igång så man får värma upp och varva ner innan det startar. Man vet aldrig hur trafiken är från stan vid den här tiden och inte vet jag heller om hon stannar på affären eller så......

Av Frida - 20 november 2008 16:42

Monica och jag har gjort precis ingenting idag. Just nu sitter vi och kollar på top model. Är så skönt att bara slappna av och vara mentalt tom.

Kl 18 ska jag åka på spinningen, om jag orkar :) 

Av Frida - 20 november 2008 14:16

Nu ligger jag på soffan hos monica och vi sappar på tvn. Vi har ätit lunch och efterrätt. Nu ligger vi som förjästa sälar.

Av Frida - 20 november 2008 08:21

Idag har vi legat till halv åtta. Lillan somnade om, underbart..När hon vaknade var det Lars tur att gå upp så han gjorde det. Jag låg kvar en stund men insåg att jag inte skulle somna om så jag klev också upp.

Idag ska Isak på dagis en lite stund, lillan ska på vägning och jag ska in på besiktningen och visa vinterdäcken.

Sedan åker jag till mamma och solar och äter där, så får dom passa lillan när Monica och jag ska på spinning...

Av Frida - 19 november 2008 22:06

Vet inte hur man gör för att länka vidare..När jag gör det (se tidigare inlägg tex) Så kommer hela adressen med. Jag vill ha det så det blir ord i färg och när man klickar på det ordet kommer en ny sida upp som jag länkat till. Någon som vet???

Av Frida - 19 november 2008 22:00

Nu snöar det ute och det är sådana dära tjocka fina snöflingor. Undra om denna snön kommer att stanna..Måste leta om vi har kvar babypulkan som vi hade till Isak, sån med ryggstöd.

Nu blir det strax sängen. Ska läsa lite. Det är dax att beställa lite nya bra böcker tror jag...

Av Frida - 19 november 2008 18:12

Nu har jag testat en ny mussli, Guld Frukt från Axa, den var också jätte god och det är 46 % frukt i den. Annars får man en liten frukt bit på toppen eller några fjuttiga russin. Den här var också jätte god, passar bra om man är godis sugen. Jag kommer nog köpa denna varannan gång och den vanliga guld varannan gång.

Av Frida - 19 november 2008 17:11

Den såg Lars och jag igår. Den handlar om Johnny Cash och hans liv, men även om June Carter, Elvis och Jerry lee så man kan säga att det är lite av en kultfilm coh man borde sett den. Det handlar om hur han startade sin karriär och hur han hade det hemma, hur han fastnar i droger och andra lockelser. Den var bra kanske lite lång, över 2 timmar. Den ligger väl inte i topp men över medel.

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards