Alla inlägg den 21 november 2008

Av Frida - 21 november 2008 21:03

Nu går jag upp och lägger mig och läser. Bara jag uppe för resten har redan gått upp. Tänkte att jag ska gå upp med lillan imorgon så Lars får sova eftersom jag ska bort på kvällen. Så då får båda lite lyx imorgon.


Tänk att man skulle tycka att lyx är att få sova ett par timmar extra på morgonen :) Förr så sov man så länge man ville på morron. Lars och jag kunde ligga till 11-12 ibland. Särskillt i vår lilla etta som var på 23 kvadrat, haha. Den var verkligen liten...Men då hade man allt inom räckhåll så man behövde nästan inte kliva ur sängen om man skulle ha något. Man kunde bara vara en på toa och en i köket om man skulle kunna röra på sig samtidigt...

Men det är också himla mysigt att kliva upp när det är kolsvart ute, tända några levande ljus och göra en kopp mint te, mm.

Men kanske inte varje morgon :)

Av Frida - 21 november 2008 18:15

Vi är nästan döda här hemma. Alla är helt slut. Men jag, Isak och Isabelle klev faktiskt upp fem och Lars har lite feber. Inte mycke men man blir ju ändå slö. Alla i familjen är lite snoriga och har ont i halsen. Nu har vi laddat upp på bordet med honungsvatten, stjärnor, popcorn och naturgodis. Och Lars ska ta hen whiskey sedan.

Blir parkering i soffan i kväll, kanske lite surfing på nätet....


Min lilla datanörd:)

Av Frida - 21 november 2008 15:35

Se så söt...

Av Frida - 21 november 2008 15:09

Är sugen att pröva Proactiv men vet inte om det är värt pengarna...Någon som prövat?

Just nu har det dykt upp tre st finnar på hakan brevid varann, kul..inte..

Dom syns inte utan är sånna som bara gör j----gt ont. Endel verkar tycka att det är super bra och andra besvikna, men mest positivt tror jag.


Av Frida - 21 november 2008 14:22

Nu har jag förberätt maten så det ska gå fort sedan. Ska överraska Lars med hans favvo mat, rotmos och korv. Själv så äter jag korv och makaroner, Isak också. Vi tycker det är godare.

Nu ska Isak och jag spela Shrek 2, och lillan sover.

Av Frida - 21 november 2008 12:04

Vill ha dessa snygga stövlar kolla här.
Och dom var inte så dyra heller, 399:- Halens.

Av Frida - 21 november 2008 11:58

Läsarna av bloggen fortsätter att öka. Kul!!

Kommentera gärna, vore roligt att veta vilka som läser bloggen....

Av Frida - 21 november 2008 11:44

Nu har jag varit och jobbat. Dom är så snälla mina små tvåor :) Visst får man tjata lite ibland men jag tycker ändå dom är himla bra...

Vi skulle få gröt med limpmacka idag på skolan men istället kom hamburgare, bara köttet. Gissa yvve, Britt och Arilds panik..Arild fick dra iväg med bilen och köpa bröd. Så är det slut på hamburgebröd i njurunda och kvissle så vet ni.

Imorgon är det julpyssel hemma hos Yvve på kvällen. Med Lena, Carre och Yvve. Utan barn ;) Jag har laddat med två stooora chokladkakor och så ska jag köpa pepparkakor också. Sånt som man ska undvika att äta när man ammar. Får passa på när man ska bort och ska pumpa ut. Någon öl blir det också så klart :) Snälla pappa får köra....

Han har också passat barnen nu när jag varit och jobbat tre timma. Det hade gått jättebra.

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards