Alla inlägg den 9 november 2008

Av Frida - 9 november 2008 20:32

Det var riktigt gott med kräftor.

Nu har båda barnen somnat så sött. Vi tittar på ensam mamma söker. Får se om dom väljer dom som jag tycker...

Av Frida - 9 november 2008 19:07

Kvällen val är den mysiga pyssen som Monica var här med, från HM. Tack snälla Monica för de fina kläderna :)   <3

Nu har Isabelle badat, grabbarna är kvar i badet. Nu ska vi krypa ner i soffan och mysa.

Av Frida - 9 november 2008 17:58

Lars valde köttgryta idag, det blev supergott. Inte ofta man gör det. Sedan var jag till Yvve idag, då fick jag ett recept med kotletter och sås som jag ska testa någon dag.

Nu ska vi äta efterrätt, Isak har gjort en mjuk pepparkaka.

Sedan blir det bubbelbad nere.

När barnen har somnat ska vi äta lite kräftor, om vi orkar :)  Ta en mellan öl och se på film. Mysigt...

Av Frida - 9 november 2008 11:12

Nu har Isak varit på simskolan. Isabelle åt innan vi åkte så vi kunde ta det lugnt och inte stressa. När simskolan var slut så simmade Isak i stora och sedan satt han länge och bastade. Jag hade med mig nya Amelia tidningen och satt och läste. Avkopplande och skönt. Blir som en egen tid.

Nu har Isak, Isabelle och Lars åkt till svärfar för att fika på farsdag och lämna en skjorta. Eva skulle också med, dom skulle plocka upp henne på vägen. På eftermiddagen skulle Annsofie och dom åka dit.

Nu ska jag lägga mig på soffan och ta en powernap sedan ska vi åka till fortet i svartvik och leka.

Ska kolla in lite recept på nätet först och se om man kan göra någon annorlunda rätt än vad vi brukar äta.


Bjöd på en dopklänning på nätet. Jäklar vad snabbt det går på slutet de sista sekunderna. Men vi fick den inte. Nu har jag hittat en annan vi ska köpa. En som passar bra till julen etersom hon ska döpas 20 december.


Ska ta och sätta mig sedan i eftermiddag och fundera vem eller vad jag ska välja till mitt självintroducerande tal. Vi ska berätta om en händelse eller person som förändrat oss. Förhoppningsvis till bättre personer...

Av Frida - 9 november 2008 07:41

Idag blir det inte frukost utan Breakfast. Isak har valt scrambled eggs, bacon och amerikanska pannkaker. Så nu har Isak dukat fint och nu väntar vi bara på att klockan ska gå. Tänkte han skulle få sova lite idag på farsdag...

Av Frida - 9 november 2008 07:00

Idag är det farsdag. Lars gjorde av med allt inslagningspapper igår så det blir ingen inslagen pressent. Han ska få en kupevärmare. Nu hör jag Isak vakna så han hinner nog måla någon fin teckning också.

Lillan sov till 6.20 så det var länge för att vara henne. Nu ska jag fixa lite frukost till Isak.


Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards