Alla inlägg under november 2008

Av Frida - 11 november 2008 12:28

Har lånat ut våran badgrej. En sån där som man kan ha när barnen är nyfödda som man sätter i badbaljan eller badkaret och gör så dom inte halkar omkring. Var blå och en björn.

Vet inte vem jag lånat ut den till. Någon?

Av Frida - 11 november 2008 12:18

Titta på den här. Det kom faktiskt en och annan tår :)

http://www.youtube.com/watch?v=HjWtRYaxmWM
Av Frida - 11 november 2008 11:44

Idag är det myspys och pluggning så vi har båda myskläderna på. Lillan är så söt i sina små trosor och tröja från POP.

Idag sov vi ända till 6.30 då klev vi upp och åt frukost. Sedan åkte Isak på dagis och vi gick och la oss igen och sov till 10.00 Välbehövligt kan jag säga :)

Nu känner jag mig pigg och fräsch igen. Nu ska jag surfa lite och sedan läsa kurslitteratur...

Av Frida - 11 november 2008 10:40

Nya favoriten är AXA Guld, den har 45 % nötter och frukter i. Och det är ju det man vill ha mycket av. Den är super goo så den rekomenderar jag.

Av Frida - 10 november 2008 20:39

Nu har Monica, Fredrik och jag varit på spinning. Lika skönt som alltid. Nu ska jag hoppa i duschen, efter det får jag se om det är något på TV annars blir det sängen och en bra bok.

Av Frida - 10 november 2008 14:26

Nu har vi ätit lunch och duschat. Har varit ute hela dagen nästan. Både i trädgården, i bilen och på prommis.

Isak hyrde svampbob fyrkant på bibbla. Jättebra, 10 kr så får man ha dem en vecka. På bibblan i kvissleby. Barn vill ju gärna se samma film om och om och om igen, så en vecka är perfekt.

Ikväll ska Monica och jag på spinningen, det ska bli skönt. Men just nu är jag bara seeeeeg.

Av Frida - 10 november 2008 11:59

Idag har Isak och jag varit på bibblan och lånat böcker. Då köpte Isak biljetter till en föreställning som ska visas på lördag på Opalen. Det var från 5 år och handlade om pirater.

Nu har lillan fått mat så nu ska vi ut i trädgården och greja...

Av Frida - 10 november 2008 10:41

Från Annsofie:

På en vägg på damtoaletten . .

'Min man följer efter mig överallt'

Skrivet precis under . .

'Det gör jag inte alls' ... ...

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards