Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Frida - 7 mars 2009 13:54

Nu är han pigg igen. Är så konstigt det här...

Det är bara på morgonen, skumt skumt....

Var en supersnabbis på Birsta och köpte ett litet spel till Isak. Sedan hade jag ju checkarna på HM så jag slank in där en snabbis och tog en jacka till Bellis och världens sötaste mössa :)

Till Isak blev det en blå långärmad Blixten tröja.

Nu ska vi mysa på soffan en stund och se turtles filmen....

Av Frida - 7 mars 2009 11:21

Nu blir det stan en super snabb sväng innan Isak kommer hem. Han har ju sovit hos mormor. Vi ska köpa en liten "krya på dig pressent" till honom....

Av Frida - 7 mars 2009 09:04

Stackars Isak har ont i magen, IGEN...

Blir tokig på det här. Måste kräva att dom gör en odling på måndag...

Det skumma är att det har varit varannan vecka och bara på nätter och på morgonen. På dagarna är han pigg och som vanligt. Är defenitivt inte magsjuka. Är något annat skumt...


Lillan sov till 5.30 Jag var helsäker på att hon skulle somna om, men icke sa nicke. Den här bestämda damen vet vad hon vill.  :P


Nu måste jag ha mitt kaffe....

Av Frida - 7 mars 2009 00:33

Bellis var såå snygg när vi skulle ut och äta  :)

Av Frida - 7 mars 2009 00:25

Nu har Monica och Fredrik precis åkt hem.

Helt underbar mat, som alltid på tandoori :) Och trevligt sällskap så klart. Lillan härdade ut ända till slutet av resturangbesöket, tjurmomman :) Efter maten åkte vi hem till oss och spelade kort. Jag vann inte :P

Nu ska jag se färdigt på big brother, dom sänder gamla avsnitt. Fattar inte att man tyckte det var så bra en gång i tiden....

Lars och jag hade till och med dygnet runt sädningen, ha ha.

Nä, tacka vet jag Grays  :)



                                           

Big brother huset.

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards