Alla inlägg den 3 mars 2009

MP3

Av Frida - 3 mars 2009 21:13

Nu har jag fått mig en ny mp3. Eller inte än men köpt en snygg på tradera för 120:-. Lagom pris :)

Nu blir det sängen och läsa en stund. Lars lär väl komma hem snart, tror jag ska skicka han med filmen och betala skulden. Risken är att det blir bortglömt imorgon eftersom vi ska till hudik.


Natti natti....


Av Frida - 3 mars 2009 21:00

Jaha, då var man fast i ännu en såpa. Ha ha.

Rätt åkte ut men snubben som sov hela programmet borde dom kicka ut också....

Han som jobbat med chippendales verkar bli le på Linda i nästa program. Undra om han blir den nästa att åka tro?!

Men vem vinner :)  ?

Av Frida - 3 mars 2009 19:13

Håret blev jättebra. Mörkbrunt men lyser lite lite rött i direktljus :)

Nu slipper man ha ångest över det...

Av Frida - 3 mars 2009 18:32

Nu har jag slängt i lite färg i håret. Det blev Garniers färg Cacao. Typ mörkbrun. Hade gärna haft två förpackningar, är lite snålt med en till mitt hår. Ska tänka på det nästa gång....

Är snyggt med rött men svårt att hålla fint. Måste hålla efter ordentligt om man ska ha det. Har inte den energin, tiden och pengarna. Blir lätt matt eftersom jag tränar minst 3 dagar i veckan. Så nu får det bli mörkt och sedan lite slingor till våren :)



                                             

Av Frida - 3 mars 2009 18:12

Var på statoil förut, Isak och jag, och skulle hyra film.

Isak valde film, sedan tog vi popcorn och han tog ett kinderägg.

När vi skulle betala: Inga kontanter inget kort!

Pinsamt....

Jag sa att hon kunde lägga undan sakerna så skulle jag åka och hämta pengar, men hon sa att eftersom jag skulle lämna tillbaka filmen senare så kunde jag betala då.

Så så fick det bli. Lite skämmigt..

Lars tog mitt kort igår när han var och köpte virke till bastun.

Så kan det bli....

Av Frida - 3 mars 2009 17:21

Två små mjuka tunnbröd, eller tortillabröd. (Eller annat som finns hemma)

Fyll efter önskemål. Jag tog:

Lätt ost, skinka och strimlade oliver. (Hade varit gott med soltorkade tomater men hade inge hemma)

Lägg fyllningen på ena polarkakan, lägg den andra på som lock.

Stek i het stekpanna någon minut.

Vänd försiktigt. Stek någon minut.

Servera med sallad till.

Även gott med en klick salsa till.

Super enkelt och gott:)

Av Frida - 3 mars 2009 14:51

Är fortfrarnade kvar hos mamma. Har fått intervjuen klar och ivägskickad, skönt. Nu är det en bok som jag måste börja med :P

Snart är kursen klar, kommer bli lite tomt :)

Har bestämt mig för att inte plugga något mer det här året. Men jag vet att det kommer bli mer så småningom ;) Lite sorligt känns det ändå, fast skönt också....

Idag blev det köttfärs/grönsaksbiffar och pasta till lunch, gott gott.

Sitter och funderar på vad man ska fixa till middag. Har ingen som helst insperation idag :P Ska hem och gräva i skafferiet sedan.

Ska snart gå hem, väntar bara på att lillan ska bli riktigt trött och sedan tar vi en prommis hem.

Nu ska jag se vad de små trollen gör :)

Av Frida - 3 mars 2009 11:26

Dagens låt är en önskelåt från pappa:

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards