Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Frida - 6 mars 2009 17:56

Nu ska vi ut och äta med Monica och Fredrik :)

Ska bli super najs och otroligt gott...

Lars och jag stod i köket förut och försökte komma på när vi var ut och åt sist, inte MacDonalds :) , men ingen av oss kom på när det var  :P

Isak stannar hos mormor, men lika nöjd är han för det. Som tur är....

Nu ska jag ta och ge lillan mat....

Av Frida - 6 mars 2009 14:44

Nu är karriären över och jag tänker nanna en stund...

Har varit på träningen och sedan blev det en prommis med lillan. Men hon var så pigg och glad, vägrade somna. Ska se om hon sover en stund med mig nu uppe i sängen.


Har ringt om Isaks mage. Det är ju jätteskumt, och det är tredje gången. Skulle ringa på måndag istället :P


Längtar tills ikväll och god mat :)

Av Frida - 6 mars 2009 08:08

Jag är utmanad av Ulle :


1. Fyra TV program jag brukar se:

- Grays

- Lipstick jungel

- Den rätte

- Wallander



2. Fyra saker jag gjorde igår:

- Tränade

- Var på bilverkstan

- Skottade

- Tvättade



3. Fyra saker jag längtar till:

- Sommar!!!

- Gå ner 10 kg

- Utlandet

- Tandoori



4. Fyra saker som står på min önskelista:

- Pengar

- Nya tapeter i hallen och vardagsrummet

- Smal kropp

- Utlandsresa

(Isak lägger till att han önskar sig roliga gubbar utan ansikte och skjutare)



5.Fyra saker jag tycker om att göra:

- Vara med barnen

- Träna

- Jobba

- Se på film




6. Fyra saker jag avskyr:

- SNÖ!!

- Räkningar

- Fåglar

- Ventilera  ;)




7. Fyra saker jag åt igår:

- Grönsakssoppa

- Bakad potatis

- Fil och banan

- Keso



8. Fyra bloggar jag utmanar:


Fyra som känner sig manade ;)




                                

Av Frida - 6 mars 2009 06:26

Man blir så snygg när man äter blåbär till frukost :)

Av Frida - 6 mars 2009 06:01

Vet inte riktigt vad jag ska skriva...Trött....

Lillan vaknade vid 1 igen, somnade om och sedan vaknade hon 5. Då klev vi upp och hon åt och somnade om. Precis när jag också höll på att somna om vaknade Isak. Ont i magen, igen...

Det här tar aldrig slut...Han är pigg och vaken, är som vanlig, men, ont i magen. Det är så skumt...

Nu blir det kaffe och morgonmys...

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards