Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Frida - 18 mars 2009 23:20

Nu har jag precis sett avsnittet av Grays.

Snyft, snyft.....

Jag grinade tre gånger under avsnittet. Det måste vara rekord...

Ha ha, att jag har blivit så blödig :)

Men bra var det....

Av Frida - 18 mars 2009 21:58

Nu är jag hemma igen, ska ta lite kvällsfika och varva ner. Men föreläsningen var super bra :)

Andra gången jag går på hennes föreläsning och lika nöjd båda gångerna.

Nu ska jag se lite missade program och sedan i säng. Imorgon ska ju mamma och jag ta några varv på stan så det gäller att vara utvilad :)

Av Frida - 18 mars 2009 15:47

Nu går det i många knyck :)

Har precis kommit hem från jobbet, gett lillan mat och nu ska jag iväg till Monica en sväng.

Sedan blir det en snabb middag och efter det är det föreläsning 19-21.

Hinner nog slappa lite mellan där....

Men imorgon är det bara nervarvning. Ska strosa runt med mamma på stan och göra ingenting :)

Nu får jag dra iväg igen....

Av Frida - 18 mars 2009 07:19

Av Frida - 18 mars 2009 06:44

Mer säger jag inte :P Ní vet hur det är, ha ha. Kanske tisdagsnätterna skulle få en alldeles egen rubrik :)

Nu blir det iallefall kaffe och fil och flingor och sedan planera igenom dagen lite. Ska som vanligt jobba med ettorna, tvåorna och sedan fyrorna.

Sedan har jag möte med chefen idag, vi ska prata om sommaren och hösten och hur jag vill jobba. Har bestämmt att jag kommer inte jobba heltid utan börja med 80. Har man möjlighet så ska man passa på att göra det.

Nu blir det kaffe, och kanske man ska slänga på sig ett par byxor innan man åker till jobbet :)

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards