Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Vhs

Av Frida - 7 mars 2009 18:28

Tänk att VHS är nästan utdött :(

Jag har hur många som helst, och jag tänker behålla dom :) Vet många som inte ens har någon VHS spelare. När Lars sa att det var utdöende skrattade jag åt honom och sa att även om DVD kommer så kommer det alltid vara lika populärt med VHS. Ha ha...

Märks det kanske att jag inte är så förtjust i all utveckling :)  Hi hi




Kom bara att tänka på det ;)

 
 
Ulla

Ulla

7 mars 2009 19:47

En utmaning till


Denna utmaning kopierade jag från



janet65


Vad heter din blogg och hur kom det sig att du valde namnet?


Min blogg heter Ladyinblue för att det jag tänkte välja var upptaget.


Varför bloggar du?


Jag tycker det är roligt att skriva om lite av varje.


Hur kom det sig att du började blogga?


Min dotter Susanne, http://theodorochliten.bloggagratis.se/ sa till mig att börja.


Hur länge har du hållt på?


Sedan December 2008.


Vad vill du med din blogg?



Jag skriver lite om det som händer och det är ett sätt att skriva av mig. Jag tycker också det är jätteroligt när andra läser vad jag skrivit och jag läser ofta andras bloggar


Skickar den vidare till



ALLA MINA BLOGGVÄNNER

http://Ladyinblue

 
Ellen

Ellen

9 mars 2009 16:25

Kan tala om för dig att vi har oxå en VHS....

Kan hålla med o att man inte gillar all utvecklig som händer...

Henrik han hatar dvd men det beror på att han inte kan med den...men visst ja kan hålla med honom till en viss del...

Det är inte bara o bara o spola på en dvd o den stannar kanske inte där du stoppar tills nästa gång utan man får se från början eller spola en massa..

Men så är det inte med vhs..stannar man så stannar man...spolar man så kan man ju t.om se vart man spolar..

Tacka vet ja vhs....men man är nog så illa tvungen o följa med dagens utveckling...

http://jagochlivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 10 september 2017 08:16

Har inte varit här på evigheter.... Men kom upp på mina minnen på FB så tänkte jag skulle skriva något...   Är ensam nu med barnen. Bor kvar i huset och Lars har flyttat ut. Är lite tomt men både barnen och jag trivs bra. Isak är så stor så han...

Av Frida - 16 juli 2012 08:45

Fy fasen för det här vädret :-( Någon gång måste det ju vända?! Idag blir det slappar dag. Tänkte vi skulle åka till stan men lillan känner sig inge pigg. Blir film och mys istället ...

Av Frida - 10 juli 2012 09:32


  Snart är det dax för Furuvik igen. Får se om Isak har samma tur som förra året, då vann han världens största chipsförpackning. Ha en underbar dag.    ...

Av Frida - 8 juli 2012 10:40


  Ja det var ett par somrar sedan   Ha en härlig söndag!       ...

Av Frida - 7 juli 2012 10:45

Nu var det verkligen längesedan jag var in här.... Hade nästan glömt denna sidan      Just nu har jag sommarlov med barnen. Lars jobbar några pass till innan han går på semester. Just nu gör vi inget speciellt utan latar oss bara    Såå skö...

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards