Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Frida - 3 februari 2009 09:49

Satt precis på soffan och tittade på tv. Hux flux slog det mig:

Skulle inte Isabelle varit till doktorn igår?!

F*N. Det är så typiskt. Lite pinsamt, det är andra gången...

Har ringt och lämnat meddelande att hon bokar in oss på en ny tid och vi kommer. Nu får man ju betala också om man missar en tid. Jag var ju med Isak till doktorn förra veckan. Antar att det är samma läkare. Phuhhh...

Får man skylla på Lars? Det var han som skulle åka med lillan :) Nej, det kan jag inte heller. Vi var hemma allihopa igår....

Men vi fick ju städat och fint igår i vardagsrummet :)

Tror jag skickar mamma när hon ska till doktorn nästa gång....

Av Frida - 3 februari 2009 06:56

Jag somnade vid 11, 12 vaknade lillan. Hon låg och grejade och sparkade runt med benen, hon var inte vaken. Så höll hon på i 45minuter. Då blev jag så less så jag bar över henne till hennes säng. Lars jobbar natten så hon sover på hans sida då. Kl 3 var Isak uppe, gick ner på toa. Kl 5 var han uppe igen. Då letade han efter en indiana jones grej han tappat bort....

Lyckades övertala honom att somna om...6.30 klev vi upp, då ville inte lillan sova mer...

Snart kommer Lars hem, då ska han köra Isak på dagis. Kanske lillan somnar om sedan så man får sova en liten stund till :)

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards