Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Frida - 12 februari 2009 21:54

Nu blir det läsning uppe i sängen. Ska bara tömma kameran på kort först.

Imorgon ska jag göra färdigt analysen och skicka iväg den. Träna. Och så ska vi baka lite och på kvällen bjuds det på middag hos Monica, najs :)


Ulle: Sen kväll för barnen :P

Och, kanske för mig också, ha ha...

Av Frida - 12 februari 2009 20:37

Är helt slut.....Men det var skönt att komma iväg och träna. Tack Eva för barnvakt.

Nu blir det duschen och kvällsfika. Sedan ska vi bara mysa, Isak, Isabelle och jag. Snart kommer Lars hem också. Blir nog en sen kväll, är lediga imorgon :)

Av Frida - 12 februari 2009 13:46

Idag är en sådan där dag då hon sover power napar. Typ tio minuter en kvart, sedan är hon vaken.....

Precis när man ska börja med något, då vaknar hon. Får passa på att dammsuga, det gillar hon att titta på :)

Av Frida - 12 februari 2009 13:28

Nu har lillan slocknat så jag har passat på att köra lite tvätt och hängt. Nu ska jag ta och ta itu med läxorna. Ska göra färdigt min analys av talet som jag höll i skolan. Har sett sig själv nu ett antal gånger och nu är det inte alls lika farligt. Annars kan man ju tycka att det är ganska så pinsamt att se sig själv på film...


Har också fixat barnvakt, Lars syster Eva kommer och passar lillan och Isak ska följa med pappa på fiskelokalen. Håller ju på att försöka bli av med lite extra kilon och då behöver jag verkligen träningen :P Har gått ner lite över 3 kg så det är ju en början :) Tänkte börja med 10 kg först, så får man se om man tar ett par till sedan. Skulle vilja börja simma också men det är inte lätt att få allt att gå ihop så det får vänta ett ta. Kan vara bra att börja med det senare när det börjar bli trögt att gå ner i vikt. För det brukar ju alltid bli trögare ju mer man går ner...

Nej, nu ska jag surfa runt en liiiten stund innan jag börjar med läxorna :)

Av Frida - 12 februari 2009 11:31

Av Frida - 12 februari 2009 09:55

Idag är vi seeega. Har precis klivit upp, har legat och sappat mellan kanalerna och gosat med lillan. Har även ätit frukost i sängen :) Det var nog hundra år sedan....

Lars schema stämde inte, IGEN, och han jobbar kvällen och inte dagen :P

Så nu måste jag ta och ragga barnvakt tills ikväll, Susanne och jag ska ju spinna :)

Gäller ju bara 1 1/2 timme så det borde ordna sig....

Nu ska jag söva ner lillan en stund och ta en påtår.

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards