Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Frida - 3 februari 2009 20:12

Nu blir det sängen och Top model.

Imorgon ska jag jobba. Ska vara med ettorna, tvåorna och fyrorna..

Efter det ska jag träffa Monica en sväng och sedan blir det sjukhuset och donera mjölk....

MP3

Av Frida - 3 februari 2009 19:51

Nej!!!

Har tvättat min kära Mp3 och alla mina bra låtar. Nu kommer jag inte ha någon lust att gå ut och gå....

Fick den ett år av förra chefen. Får kolla vad det kostar att köpa en ny :(

Fasen vad klantigt...

Av Frida - 3 februari 2009 18:46

Nu har jag ringt på sjukhuset. Såg på nyheterna att dom har ont om mjölk.

Ska dit imorgon och lämna prover....

Av Frida - 3 februari 2009 18:24

Nu kommer första tanden, känner att den spruckit igenom. Måste gått snabbt för imorse kände jag inget. Får se hur det blir med amningen nu. Isak var ju 3 månader när hans första kom och då bet han hål i huden när han skulle äta :/



                                         

Av Frida - 3 februari 2009 16:59

Nu gick luften ur mig....

Ska ta och äta lite middag oc sedan blir det till att inta soffläge. Ska se om Isak vill bygga lite pussel med mig :)

Av Frida - 3 februari 2009 14:38

Tänkte på det här med storlekar. Varför är det så många som är storleksfixerade?!

De flesta jag känner faktiskt, likaså ser man på familjeliv ofta: Nu är min dotter/son si och så lång, nu måste vi köpa mer kläder. Mest till sina barn men också till sig själva. Visst det kan kännas trist att köpa xl när man brukar ha l, men det säger väl mer om kläderna än om dig....

Idag har lillan en body som det står 50/56 i. De flesta hade nog inte tagit på barnet den. Men jag har sparat den för den var så stooor i storleken. Lillan har 62/68 nu, men vad spelar det för roll :) Är den lagom så är den.

Likaså köper man stora kläder till sina barn så dom ska kunna ha dom ett tag. Visst det gör jag också ibland. Men kläderna får inte bli för stora. För då har barnen nött ut dom innan dom har hunnit blivit lagom. Och då kastas/ ges dom bort, eller så får barnen använd dom fast dom är sönder nötta..

Visst det kan ha med ekonomi att göra ibland, men oftas inte...


Bara en fundering :)  .....

Av Frida - 3 februari 2009 11:33

Av Frida - 3 februari 2009 10:44

Nu har jag fått tillbaka sista soffkuddöverdraget...

Det är som värsta workouten när man ska få tillbaka dom :)

Nu är det bara till att ta itu med nästa rum...


Passade på att möblera om lite så vi får fram elementet. Dumt att blockera dom när det är vinter...

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards