Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Soffan...

Av Frida - 27 februari 2009 08:36

Morgon.

Vilken natt...

La mig i tid och låg och läste vid 22.00 Hade lite svårt att somna så jag låg och vred mig ett tag. När jag började slumra till vaknade jag av att Isak hade hosta. Den höll i sig till 23.40 då gav jag han alvedon så han skulle somna. Och det gjorde han.

00.15 började lillan :P

Då tog jag täcket och la mig på soffan. Grym huvudvärk hela natten..

Nu börjar det kännas lite bättre. Får se om jag åker och tränar eller inte. Behöver all motion jag kan...

Sedan är Lars hemma. Han har kramper i magen, vet inte riktigt vad det är. Sedan har han haft ont i huvudet och ögonen jättelänge. Skumt.

Men magen tror jag beror på att han håller på att skärpa till kosten lite. Han har känt så trött och hängig länge och nu har han börjat ändra livsstilen lite. Bland annat ligger han på spikmattan varje dag, dricker inte kaffe och slutat med alla dessa mackor. Sedan lite prommisar. Jag tror att kramperna i magen beror på all skit som rensas ut ur kroppen....

Kan visserligen vara magsjuka så det är bästa att vara inne. Kommer inte heller så långt med dessa kramper...

Men jag tror att det är kroppen som rensas ur...

 
 
Ingen bild

Monica

27 februari 2009 11:56

Åh stackars Lars, kanske har han abstinens efter kaffe? Hoppas på det och inte magsjuka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 10 september 2017 08:16

Har inte varit här på evigheter.... Men kom upp på mina minnen på FB så tänkte jag skulle skriva något...   Är ensam nu med barnen. Bor kvar i huset och Lars har flyttat ut. Är lite tomt men både barnen och jag trivs bra. Isak är så stor så han...

Av Frida - 16 juli 2012 08:45

Fy fasen för det här vädret :-( Någon gång måste det ju vända?! Idag blir det slappar dag. Tänkte vi skulle åka till stan men lillan känner sig inge pigg. Blir film och mys istället ...

Av Frida - 10 juli 2012 09:32


  Snart är det dax för Furuvik igen. Får se om Isak har samma tur som förra året, då vann han världens största chipsförpackning. Ha en underbar dag.    ...

Av Frida - 8 juli 2012 10:40


  Ja det var ett par somrar sedan   Ha en härlig söndag!       ...

Av Frida - 7 juli 2012 10:45

Nu var det verkligen längesedan jag var in här.... Hade nästan glömt denna sidan      Just nu har jag sommarlov med barnen. Lars jobbar några pass till innan han går på semester. Just nu gör vi inget speciellt utan latar oss bara    Såå skö...

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards