Alla inlägg under januari 2009

Av Frida - 5 januari 2009 18:46

Nu har jag sett Sex and the city igen. Åhh.....

Grinade denna gången också ;)

Finns det nå bättre än en bytta Ben & Jerry - cookie dough, myskläder, filt och en riktigt bra film ? !!

Av Frida - 5 januari 2009 16:01

Isak var hos kompis och jag fick vilat en stund, så det var riktigt skönt...

Men Isak och kompisen var precis på väg ut när vi skulle åka hem. Så då tog han och jag en snabbis och åkte skridskor. Isak alltså inte jag, jag hatar att åka...

Var faktiskt riktigt skönt att komma ut en stund även om det var skit kallt. Men den lilla stunden så är man slut. Nu blir det middag på soffan och Sex and the city som kom hem från cdon :)

Mys pys...

Av Frida - 5 januari 2009 10:49

Nu är vi hos mamma, Isak har ringt till sin kompis så dom ska leka. Lillan har somnat så nu ska jag också gå och lägga mig en stund....

Av Frida - 5 januari 2009 08:54

Mår si så där, lite lättare i skallen idag. Ska strax åka till mamma, då kan Isak leka med sin kompis på samma gata. Tycker så synd om honom när en annan inte orkar någonting. Hade tänkt vi skulle åka bort till plan och åka lite skridskor...

Men det får vänta. Synd bara att det ska vara så j---a kallt  :P

Av Frida - 4 januari 2009 22:10

Jag har en riktig liten tuttunge, ha ha. Somnade med snutten i munnen. Konstigt att hon vägrar använda tutte...

Av Frida - 4 januari 2009 20:29

Nu blir det sängen. Ska försöka vila mycke så hoppas jag på att förkylningen släpper snabbare...

Tur att Lars går av natten. Är lite jobbigt med två barn när man inte mår hundra. Dels så orkar man inte, varken fysiskt eller psykiskt, dels så känner man sig så otillräcklig. Tyvärr är han bara ledig tisdag sedan går han på dagpassen :P

Imorgon kommer pappa iallefall och sätter vattenlås i badrummet. Skönt! Luktar inte så gott där inne :) Sedan ska det börja kaklas golv i vår nya bastu, jippi...


Nej, natti natti..

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards