Alla inlägg under januari 2009

Av Frida - 13 januari 2009 16:55

Visst blev det fint  :)

Här kan ni se hur rummet såg ut innan, då använde vi rummet till att samla grejer i...

Av Frida - 13 januari 2009 16:37

Idag blev det tagiatelle med vitlökssås och strimlad bacon.

Riktigt smaskigt, Bellis blev grymt avis  :)

Av Frida - 13 januari 2009 15:00

Nu var Isabelles rum klart. Hinner inte lägga upp några bilder nu, ska hämta isak på dagis och hinna äta innan Lars åker tillbaka till jobbet.

Lägger in lite bilder efter maten....

Av Frida - 13 januari 2009 11:28

Nu har jag varit ute med Belle belle på en prommis, så hon ligger kavr ute i vagnen och sover. Själv ska jag äta lite lunch sedan ska jag gå upp och greja lite på Bellis rum och städa undan på Isaks rum.

 Måste bli bättre på att gå ut med Bellis....


Av Frida - 13 januari 2009 09:30

Idag sov vi till sju, sedan låg vi kvar och tittade på tv och drog oss ända till 9. Skööönt.

Nu ska jag strax köra Isak till dagis och sedan ska jag börja fytta in grejerna i Bellis rum...

Ska ta och rappa på lite, igår var vi över en halvtimme sen till dagis :)

Av Frida - 12 januari 2009 20:36

Lipstick jungle

Amerikansk dramaserie från 2007. Säsong 1. Del 1 av 7. Tre gamla vänner, Victory, Nico och Wendy kämpar med karriär och privatliv i det tuffa New York. Vägen till framgång är inte utan hinder, men som tur är har de varandra när livet krånglar och karriären krisar. I rollerna: Brooke Shields, Kim Raver, Lindsay price, Julian Sands och Andrew McCarthy. Även 17/1. Vi följer tre väninnor genom livets med- och motgångar i det tuffa New York. Wendy jobbar med film och kämpar för att balansera karriär och familjeliv.



KL 21.00 på 3:an



http://tvplaneten.se/

Av Frida - 12 januari 2009 20:27

Har nyss kommit hem, har varit hos Carina och ätit middag. Tack för en trevlig kväll, det blir alldeles för sällan...

Men jag har lovat mig själv att bättra mig denna våren :)


Ska strax lägga mig, det blir tv i sängen ikväll. Barnen ligger uppe och väntar på att vi ska läsa en bok. Lars håller på att måla det sista, bara listerna kvar sedan är det klart  :)   Så imorgon ska jag flytta in hennes möbler så hon kan sova där imorgon natt. Får väl se vad hon tycker om det....

Ska även ta en prommis så hon får sova ute i vagnen imorgon. Har bara blivit duttande med hennes sömn idag, var lite gnällig ikväll. Ska försöka få in lite rutiner åt henne. Men jag vill inte ha allt för inrutade rutiner, man blir så låst då. Ja, ja. Nu väntar sängen....

Natti natti

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards