Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Frida - 17 oktober 2008 20:09

Så är det bara. Rasade fort i vikt efter lillan föddes men sedan stannade det av. Men nu SKA det bort! Har precis varit ute på kvällsprommis.  Nu har jag bestämt att det ska göras varje dag MINST en halvtimme varje dag.

Så är det bara!!!



Ser ut som mitt arsle, ha ha

Av Frida - 17 oktober 2008 18:41

Det är bara så, jag klarar inte av att vara hemma och bara vara. Men jag hade faktiskt pyamas till kl var 11 vilket är helt otroligt. Annars klär jag alltid på mig innan frukost, och det brukar vi äta vid 6.30-7.00 Klarar inte av att bara lulla runt.

Idag åkte vi till biblioteket och lånade lite böcker och tidningar. Sedan var vi till mamma och drack kaffe, efter det blev det affären och sedan hem och städa. Har nu knäskurat köksgolvet. Sedan städade jag resten av köket och efter det badrummet. Imorgon blir det städning av hallen och sätta upp halkskydd i trappen.

Nu funkar mobilen ifall ni vill få tag på mig.

Datarummet börjar bli klart, det ska upp taklister och lilla hörnan där datorn ska stå ska göras klart. Sedan ska det inköpas två små svarta lack bord från IKEA eller om Lars ska önska sig det när han fyller år.


Bild:Datarummet

Av Frida - 17 oktober 2008 11:45

Nu blir det biblioteket och en glass. Skriver mer sedan.

Ha de gött.

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards