Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Frida - 8 oktober 2008 20:56

Snart är det dax att åka till Härnösand igen. Varför har jag inte läst mer!! Som vanligt sitter man sista dagarna och pluggar. Men det är inte helt enkelt med en liten hemma. Inte pga henne utan mer alla som vill komma och hälsa på, inget fel med det. Men nu har nog alla snart sett henne så nu börjar det lugna ner sig lite vilket känns skönt. Det är också en press när man vet att den och den och den vill komma. Men nu börjar vardagen mer. Ibland känner jag att det var dumt att börja plugga men jag vet att jag inte skulle klara av att "bara vara hemma". Nu har jag dessutom börjat beta av kurslitteraturen så det blir inte så mycket kvar sedan förutom uppgifterna och dom är inte allt för masstiga tack och lov.

Idag var vi hos Jeanette och Alicia och åt lunch. Imorgon blir det bara plugga och fredag blir det plugga på morgonen, skolan på kvällen, och om jag orkar jobb fest på kvällen. Sedan är det skolan hela lördagen. Söndag är slapp jag och då stänger jag av mobilen :)

Måndag är det ny vecka och nya tag.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa om Hitlers retorik...

Natti natti.

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards