Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 13 april 2011 06:45

Barnens cyklar åkte fram för ett tag sedan.. Igår tog vi även fram Lars cykel, han har barnsitsen på. Så idag har jag lovat barnen att vi ska cykla till dagis/skolan..

Önskar bara att jag varit smart att kolla cykellåsen först....

Nu har jag bara ett så vi får ställa båda cyklarna på Isaks skola så får jag gå därifrån.

Men ska bli härligt att börja gå och cykla till jobbet :)

Nu känns det att sommaren är nära.

Av Frida - 11 april 2011 06:49

Tillbaka efter en underbar helg i Härnösand.

Bodde på First hotell vid vattnet. Hade bokat ett familjerum med erbjudande att gå på Technichus. När vi checkade in hade de gjort en jättefin uppsättning med skumpa, frukt, choklad och glas som jag förbeställde innan vi åkte.

Firade 10 år som förlovade.

På lördagen myste vi på hotellet och var på thairesturang och åt.

Söndagen tog vi en liten repa på stan och sedan Technicus.


Underbart att komma bort på en mini semester.

Isak tycker att bo på hotell är det bästa som finns :)

Så snart ska vi planera in en till liten minitripp...

Vill inte åka allt för långt bort från sundsvall, bo på något mysigt hotell.

Några tips?

Av Frida - 8 april 2011 15:43

Alla 3 barnen är hämtade, handlingen är klar och även städningen.

Barnen har placerat sig i soffan och ser på film och påskpysslar.

Själv har man satt ner rumpan i 5 sek med en kopp kaffe :)

Snart ska jag börja med middagen.

Idag blir det grillning. Mmmmmm


  

Av Frida - 8 april 2011 06:30

Underbart med helg   


Idag vaknade jag först (tack för det Gizmo!)

Men lite mysigt var det. Krypa under pälsfilten, ta en kopp kaffe och slå på en film.

Efter halvtimme kom Isak ner. Gick raka vägen till datorn och slog på: Beyblade Metal Fusion - 01.

Efter ytterligare en halv timme kom lillan och kröp ner i soffan och gosade.

Lite frukost, lulla runt i pyamas, mysa.

Känns som lördag :)

Nu tvätta håret och sedan jobb...

Ikväll blir det grillning med Alicia och Jens :)


Frida

Av Frida - 7 april 2011 20:26

Film, melon och mys i soffan.


Imorgon är det fredag!!

Underbara dag :)

Först jobb, sedan hämta Isak och Alicia på skolan, därefter grillning med Jens.

Nu börjar sommar känslorna komma. Hoppas på att vi kan sitta ute.


På lördag åker vi iväg på miniresa, familjen.

Firar 10år förlovade å födelsedag och har fixat en överraskning till Lars,

Får berätta om det sedan, ifall han läser ;)

Men romantiskt blir det...


Sedan är det inte långt kvar till påsklovet.

Längtar......


Trevlig helg!

Frida

Av Frida - 7 april 2011 06:41

Älskar regn...

Särskilt nu när det är snö kvar ute.

Bort med det gamla och in med det nya. Skölja bort all snutsig snö som ligger kvar.


Torsdag igen. Veckorna går så snabbt, hinner inte riktigt med.


Isak och jag har fixat en överraskning till Lars nu på morgonen.

Han får veta vad det är på lördag. En familje överraskning :)

Födelsedagen vill jag inte fira. Hellre upplevelser än paket.

När man passerat 30 känns ingen större mening att fira.

Inte för att man blir äldre. Det har jag inget emot.

Mer för att man hellre är hemma med familjen, myser och äter gott.

Så social är jag ;)  Ha ha.


Nu är det dax att hoppa i kläderna och snart bege sig till jobbet.

Ha en bra dag!


Frida

Av Frida - 6 april 2011 07:16

Hatar nya nya mascaror.

Kladdigt, kletigt och svart runt hela ögat.

Tacka vet jag halvgamla, halvtorra, pålitliga gamla mascaror....


Känner mig så jävla positiv just nu :P .....

Av Frida - 5 april 2011 19:46

Från toppen,

till botten,

på 5 sekunder......



Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards