Alla inlägg den 5 december 2010

Av Frida - 5 december 2010 11:05

Så var alla julklappar klara   

Tog hela dagen igår och resultatet: en tom plånbok...

Men jag gnäller inte, shopping är det bästa som finns!

Nu ska bara en kväll till paketinslagning planeras. Annars är det bara julstädningen kvar, skulle behöva storrensa lite innan jul. Har så grymt mycke saker som behöver slängas. Gamla trasiga leksaker, saker man bara sparar i onödan och grejer instoppade i skåp som man inte ens vet att man har...

Men det får bli på jullovet :)


Nu är det bara två veckor kvar sedan är man ledig lite. Kan behövas ska jag säga. Har blivit mycket nu på slutet med utvecklingssamtal, föräldrakvällar och lärkvällar. Har inte varit hemma förrän åtta på kvällen flera dagar. 12 timmars pass med en halvtimmes rast   


Men till veckan ska Ulrica och jag en sväng till Stockholm på inköpsresa. Det blir gött. Åka tåg, bo på hotell och få shoppa mattegrejer :)

Kanske en liten julklapp till mig själv också   

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards