Direktlänk till inlägg 18 november 2009

ÅHHH.....

Av Frida - 18 november 2009 11:25

Känner mig riktigt irriterad idag...

Blir så trött på oärliga människor, folk som är ryggradslösa, som ljuger och inte kan stå för det dom säger...

En del människor är såååå tröttsamma :P

Man ska ställa upp hjälpa till begär total ärlighet och blir lovad det och sedan går de bakom ryggen på en.

Eller folk som säger att de ställer upp och sedan när det kommer till kritan så syns de inte till....

Varför kan inte folk tala klarspråk? Säg det ni har på hjärtat rakt ut!

Eller de som tycker det är fel på alla andra men inte på sig själv. Kan det verkligen vara så att alla andra är felande?

Kanske man ska ta och rannsaka sig själv då?!


Aaaaahhhhhh


Blir så trött....



 
 
Dante

Dante

18 november 2009 21:03

Men tjosan så jag känner igen det. Jag ser genast två bekanta framför mig. Jag är också våldsamt trött och allergisk på det där att vända kappan efter vinden och skitprat!

Jag kan gå i taket på sånt och en dag kommer jag väl explodera. Det är fan att man ska vara så snäll och mesig. Egentligen borde man ryta ifrån. Säger du ifrån eller är du som jag, morrar tyst för dig själv?

http://dante.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 10 september 2017 08:16

Har inte varit här på evigheter.... Men kom upp på mina minnen på FB så tänkte jag skulle skriva något...   Är ensam nu med barnen. Bor kvar i huset och Lars har flyttat ut. Är lite tomt men både barnen och jag trivs bra. Isak är så stor så han...

Av Frida - 16 juli 2012 08:45

Fy fasen för det här vädret :-( Någon gång måste det ju vända?! Idag blir det slappar dag. Tänkte vi skulle åka till stan men lillan känner sig inge pigg. Blir film och mys istället ...

Av Frida - 10 juli 2012 09:32


  Snart är det dax för Furuvik igen. Får se om Isak har samma tur som förra året, då vann han världens största chipsförpackning. Ha en underbar dag.    ...

Av Frida - 8 juli 2012 10:40


  Ja det var ett par somrar sedan   Ha en härlig söndag!       ...

Av Frida - 7 juli 2012 10:45

Nu var det verkligen längesedan jag var in här.... Hade nästan glömt denna sidan      Just nu har jag sommarlov med barnen. Lars jobbar några pass till innan han går på semester. Just nu gör vi inget speciellt utan latar oss bara    Såå skö...

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards