Alla inlägg under juli 2009

Av Frida - 16 juli 2009 12:09

Av Frida - 16 juli 2009 11:50

Uppdaterar en snabbis lite för sedan ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppa i poolen :)


Var min tur att sova idag och Lars lät mig bara snarka på...

Har precis klivit upp :)


Hade det jättskönt i Götet. Vi var på Liseberg bara Isak och jag, han fick åkband så han kunde åka hur mycke han ville. Fast han hänger inte med i mammans tempo :)

Många av barnkarusellerna dissade han för han tyckte de var för barnsliga, åkte någon och sedan de vuxenkarusellerna han fick. Många måste man vara över 140 på.

Sedan kom Ulla, Stina, Berit, Anna-Karin,mamma och Bellis in på kvällen och gick runt och spelade lite. Blev några nallar för Isak.

Anna_Karin och jag gick spökhuset Gasten, skrek som dårar :)


Efter det drog vi iväg till Stina på middag, gud så fint dom fått!!!

Blev grillat och kortspel halva natta :)

Sedan var vi två svängar på frölundatorg och en sväng till Slottskogen. Blev lite besviken för det kändes torftigt iår på Slottskogen...

Och så var vi ut på lunch med mormor och hem till hemme ett par gånger...


Nu är det bara att tvätta och packa om så vi kan ta oss iväg till Dalarna.

Är ganska skönt att åka iväg tycker jag, slippa ogräset, dammsugning och sånt...


Hade önskat bara att jag hunnit gå ner lite mer och bättrat på brännan innan vi ska strosa runnt hela dagarna i bikini.

Plus att jag håller på att få en vagel :(

Men men, den ska jag nog iallefall få bukt med....


Nu väntar poolen...

Av Frida - 13 juli 2009 22:54

Precis hemmkommen från Götet :)

Skönt att få sova i sin egen säng inatt...


Helt otroligt med tågen! Vi åkte sammanlagt 4 tåg på resan och alla 4 var det något med. Första hade en ställning rasat ner och en ledning var av, så istället för 40 minuter på oss att byta i Stockholm så hade vi 2 minuter. Sprang som galningar!

Sedan var det något med ett godståg.

Nu när vi skulle hem så var det tekniskt fel på första och andra fick stanna två gånger :P


Nästa gång blir det nog bil eller flyg...


Nu ska jag slappa en stund och sedan blir det sängen...

Av Frida - 13 juli 2009 16:43

Sitter på tåget på väg till stockholm. Batteriet är snart slut på mobilen :p Ska se om jag hittar laddaren i all packning... Ska bli skönt att komma hem samtidigt som jag gärna kunnat stanna ett par dagar till.. Lägger in lite bilder imorgon :)

Av Frida - 12 juli 2009 10:58

Igår var isak och jag på liseberg, hade jätte kul. Får skriva mer när jag har dator och lägga in bilder. Just nu sitter jag ute i berits trädgård, har faktiskt lite sol nu :) Snart ska vi ta en tur till slottskogen och titta på djuren. Sedan kanske det blir en fika med anna-karin, om hon är pigg idag :)

Av Frida - 10 juli 2009 10:18

Isak ser på film och lillan vilar, har precis tagit en dusch och nu är det mammas tur. Sedan ska vi hyra en bil och ta mormor på lunch på någon trevlig restaurang. Igår var vi på frölundatorg och shoppade lite, och på kvällen träffades vi alla och åt räkor hos karin. Jätte mysigt :) Imorgon blir det liseberg på dagen och sedan middag hos Stina. Blir trevligt, isak har längtat efter Rickard och Stina..

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards