Alla inlägg under maj 2009

Av Frida - 18 maj 2009 17:23

Blev en liten utflykt idag :)

Först var vi till galtström och fiskade vid kajen. Var lite kallt och blåsigt så det blev bara en kortis. Åt lite jordgubbar och fikade Isaks muffins som han bakat. Sedan åkte vi till bruket och gick runt där. Efter det var vi och kollade in hästarna och sedan blev det affären.

Stannade på kyrkogården och vattnade svärmors grav och farfars. Sedan tog jag och lillan en prommis hem.

Har grejat lite ute och sått solroser, hoppas det tar sig :)

Och nu har vi ätit middag och druckit kaffe....

Ska åka och träna om en stund, sedan blir det mys i soffan.

Imorgon sover Lars och Isak och jag ska på hans skola och hälsa på. Måste fixa barnvakt....

Av Frida - 18 maj 2009 10:51

Lillan sover sin lilla förmiddagslur och vi plockar och donar lite :)

När hon har vaknat ska vi ta en lite utflykts tur. Men frågan är vart?!

Får väl se om vi kan enas...


Måste betala min fortkörnings böter idag :P

2000:- åt skogen. Fy f*n vad surt....

Av Frida - 18 maj 2009 09:44

Har beställt lite kort på barnen :)

Tog några förstoringar som vi ska köpa ramar till och sätta upp.

Skulle bland annat villa ha i sovrummet och så funderar jag på om man ska sätta några i trappen.


Nu är Lars vaken. Får se om man lyckas lura iväg honom på en liten utflykt :)

Av Frida - 18 maj 2009 09:26

Av Frida - 18 maj 2009 08:51

Från Åsa:

'Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag' säger Erik när han kommer ut ur badrummet. 'Älskling, vad tror du grannarna skulle tänka om jag klippte gräset naken?'
'Att jag tog dig för pengarnas skull'
, svarar hon...






Q: Vad betyder det när det ligger en man i din säng och flämtar efter luft och säger ditt namn?
A: Du trycker inte ned  kudden tillräckligt länge.






 Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...



Av Frida - 18 maj 2009 08:26

Så var det måndag igen.

Lillan sov nästan till 5 så det var ju lite lyx :)

Lars sover fortfarande, han ska jobba natten så han brukar sova till 10 ca.

Sedan blir det nog en liten utflykt idag tror jag :) Alla är ju lediga så man får passa på att hitta på något. På eftermiddagen blir det jobba ute lite i trädgården.

Skulle vilja städa lite inne också, i källaren, men det får vänta till imorgon. Då sover ju Lars så jag tar det då.

Nu väntar top model på 3:an :)

Av Frida - 17 maj 2009 21:16

Hjälp vad trött jag blev....

Kan inte ens stava :P

Nu blir det sängen och kanske sappa lite. Lär ju somna som en stock...

Natti natti....

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards