Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Frida - 7 maj 2009 10:34

Som vanligt när jag ska bita tag i något :P

Måste sätta igång med läxorna...

Ska bara, åka och hämta två paket som kommit. Spännande!

Som vanligt vet jag inte riktigt vad det är men jag har mina aningar :)

Men dom är redan betalda så det är bara att tacka och ta emot, hi hi...

Uppdaterar sedan....

Av Frida - 7 maj 2009 09:31

Nja inte riktigt :)

Men det är nog mer önskedrömmar, han vill ju vara som pappa...

Av Frida - 7 maj 2009 08:57

Bakugan

Indiana Jones lego

Indiana Jones lego spelet- data eller PS2

Turtles Leonardo

Turtles maskeraddräkt

Repstege i trä (tror Eva skulle köpa det)

Ben 10 grejer

Skateboard (modell större)

Star Wars grejer - lego och gubbar

Star Wars maskeraddräkt och svärd



Hör gärna av er när ni vet vad ni ska köpa så stryker jag det från listan

Av Frida - 7 maj 2009 08:34

Ännu en natt då lillan sovit dåligt :P

Mardrömmar? Kanske...

Idag gäller det att lägga på ett kol med läxorna, allt ska vara klart tills imorgon. Ska se färdigt top model och sedan är det dax att sätta igång.

Alla är lediga idag :)

Isak ska en sväng med pappa till hans jobb, västermalm, Lars och lillan ska greja ute. Och jag ska försöka fokusera mig, om det går. Är ju värsta mysiga vädret ute :(

Åh, andra sidan, hade det regnat ahde de andra varit inne och då vet jag att det inte blir något gjort....

Men men...


Är så sugen på att slänga ihop en liten grillfest :)

Fast denna helgen har jag skola på lördag och Lars jobbar fredag och söndag. Nästa helg fyller Isak år, helgen efter det jobbar Lars, och helgen efter det ska vi vara barnvakt....

Får väl se vad man kan koka ihop :)

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards