Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Frida - 4 maj 2009 07:44

Lillan håller på att somna och jag tänkte börja plugga.

Men...Har svårt att koncentrera mig :P

Är så less över en sak som hände i helgen......

Vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag vill inte hänga ut någon.....

Även om jag just nu inte tycker människan är vatten värd....

Jag vet att jag inte borde ta åt mig för människan har allvarliga problem och är allmänt oförskänd mot alla, särskillt sin familj....

Men det är svårt att skaka av sig....

Jag vet att vi bryr oss, att vi försöker ställa upp när vi kan, med problemlösningar och pengar. Dessutom skulle inte andra vända sig till oss om det inte vore så...

Jag försöker ta hand om alla mina nära i min omgivning som jag tycker om. Och jag tror att jag gör ett bra jobb....

Usch. Ska försöka att inte tänka på det...

Men blir så ledsen.....

:(


Av Frida - 4 maj 2009 07:11

Vem kommer inte ihåg den här :)

Av Frida - 4 maj 2009 06:19

Idag duggar det ute. Ganska mysigt för det är varm också :)

Sla försöka plugga idag, om lillan tillåter....

Lars jobbar dagen och Isak ska på dagis. Hoppas på att det blir uppehåll sedan så man kan ta en prommis. Har fuskat med det :P

Och utan motionen kommer jag inte gå ner ett jota :(

Nästa mål är att gå ner 6 kg.....

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards