Alla inlägg under april 2009

Av Frida - 5 april 2009 13:03

Sitter hos mamma och fixar med läxorna.

Bara lite kvar och sedan är det helg på riktigt :)

Skulle vilja ut på en prommis men det är inte bästa vädret precis :P

Tar nog en snabbis före maten när Lars kommit hem.

Nu ska jag spana på HM:s sida om det finns några snygga träningsbyxor....

Av Frida - 5 april 2009 11:20

Sitter och väntar på isak som vill basta och duscha i lugn och ro. Konstigt att han kan vara så helt avslappnad med en sån stressad mamma :) men det är bra. Han får mig att koppla av.... Nu ska jag göra färdigt lite läxor sedan blir det slappa hela dagen. Isak ska till kompis så det blir lillan och jag.

Av Frida - 5 april 2009 09:10

Kommer ihåg när mamma och pappa åkte till stockholm och så den här.

Jag var så avis...

Av Frida - 5 april 2009 09:03

Börjar bli människa igen.....

Snart så....

Nu blir det mer kaffe och sedan ska vi packa ihop oss. Har inte tagit tag i vad som händer sedan men det blir som det blir idag. Isak är allefall helt säker på att han inte vill gå på fotbollsskolan idag.

Men vi åker på simskolan så får vi se vad som händer efter det....


                                          

: Z

Av Frida - 5 april 2009 08:12

Känner mig överkörd och helt borta i knoppen :P

Ska strax klä mig och Isak och jag ska åka på simskolan, lillan får vara hos mamma. Sedan var valet och kvalet mellan fiske eller fotbollsskola. Men jag sa att jag bara åker och fiskar om det är sol ute och det är det inte. Och fotbollsskolan vill Isak hoppa över idag för han ville träna mer med sin pappa innan och det har dom inte hunnit. Och dom som vi skulle fiska med sa igår att Isak kunde komma till dom en stund om han ville om det inte blev fiske.

Ja ja. Ska vakna först och får bestämma mig sedan....


Spanar lite efter dagens låt men är insperationslös :P

Något förslag?!

Av Frida - 4 april 2009 20:32

Någon eller något ropar efter mig och vill att jag ska komma...

Tror visst det är:



                                    




ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzz

Av Frida - 4 april 2009 19:48

Isak och jag har börjat kolla på Sveriges smartaste barn på lördagar. Vi gillar det båda två.

Måste bara säga att jag blir superimpade av barnen! Dom är så duktiga...


                                        

Av Frida - 4 april 2009 18:40

Nu har jag varit och hämtat Isak hos mamma, sedan åkte vi och köpte lite Ben & Jerry :)

Imorgon får det bli skärpning men idag är idag...

Efter affären tog vi en kvällsprommis, är ju soligt och ljust ute :) Var lite småkallt på slutet men det gjorde inget....

Nu blir det mys pys i soffan med glass och popcorn.

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards