Alla inlägg under april 2009

Av Frida - 15 april 2009 13:46

Lars får stanna hemma idag, han ska gå på fredag istället.

Hittar ingen barnvakt. Kanske bäst så också hon är lite gnällig idag. Men det går förhoppningsvis över :P

Vet inte om det är tänder som spökar eller vad det är....

Hon har svårt att sova, sover bara korta stunder och så är hon rastlös i kroppen. Kan ju även vara växtvärk....

Av Frida - 15 april 2009 11:22

Nu har lillan och jag varit på en timmes promenad.

Kallt som attan var det, fick till och med ta på långkalsonger :P

Ett halv kg har jag gått upp över påsken. Inte så farligt ändå....

Målet till nästa söndag är -1,5 kg.

Nu blir det lunch, äggröra med bara äggvitor och lite keso....

Av Frida - 15 april 2009 07:53

Törs inte kliva på vågen efter dessa helger :P

Från och med nu blir det helskärpning!

Blev två prommisar igår och idag blir det spinning. Även Lars ska följa med mig idag :)

Är kul att han vill med och testa det jag brinner för....

Måste bara fixa barnvakt till lillan, har smsat till Lars äldsta syster ifall hon var i Njurunda ikväll men väntar på svar. Annars får jag fråga vidare, tänkte att det är bra om hon inte är med min mamma och pappa utan får utöka sin lilla krets lite nu :)

Sedan måste jag fixa träningsskor till Lars. Han har ju ganska små fötter 41-42, och det känns lite onödigt att åka och köpa nya :P Får se vad vi kan hitta.

Även jag behöver ett par skor. Jo det är säkert!

(Jag vet att ni skrattar när/om ni läser Carre och Yvve :P )

Jag måste faktiskt ha ett par promenadskor. Ska ner och leta källaren först så får jag se om jag hittar några att ha, annars blir det skopunkten.

Men nu som alltid:

Kaffe   :)

Av Frida - 14 april 2009 20:31

Det var ju det jag skulle se :)


                                               
Av Frida - 14 april 2009 19:45

Kom hem från jobbet strax före fyra, städade toa, städade bilen, slängde i mig lite mat och så iväg till fiskelokalen. Hej och hå...

Men vi har bara slöat ett par dagar nu så det är skönt med lite fart igen :)

Har säkert gått upp minst 2 kilo :P

Så det blev en snabb prommis/joggingtur hem från lokalen...

Nu ska jag slänga på mig pyssen och lägga mig och läsa sedan var det något på tvn jag skulle se men kommer inte ihåg vad.....

Av Frida - 14 april 2009 14:32

Nu är jag tillbaka till bloggandet igen :)

Är på jobbet en snabbis, Isak, Bellis och jag var på kondis och åt lunch med mamma. Köpte sedan med oss fikabröd och gick bort till jobbet. Så nu ska jag kolla igenom jobb mailen och sedan stannar vi nog en stund till och fikar, sedan blir det en prommis hem.

Ska ta en till promenad ikväll, kondisen känns botten nu efter helgen :P , och så får vi se om Isak vill på fiskelokalen då åker vi dit en stund.

Nu ska jag gå och vara social igen :)


(Monica: Super! får se om Lars hänger på då eller om han avbokar ;) )

Av Frida - 14 april 2009 08:38

Nu är mobilen död också, så idag är jag inte anträffbar. Har lånat pappas nu och skriver på... Lars har jobbat natten så vi åker inte hem på ett par timmar. Skriver mer sedan...

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards