Alla inlägg under januari 2009

Av Frida - 19 januari 2009 12:22

Lillan hade gått upp från 6005 till 6895. Nästan ett kilo!

Av Frida - 19 januari 2009 10:22

Nu är det singstar för hela slanten, Isak och jag kör duetter...

Synd bara att vi bara har en skiva, där är det många engelska. Måste köpa fler. Någon som vet var det finns billiga??


Grannen undrar nog vad det är för vargar som ylar i skogen, ha ha...

Av Frida - 19 januari 2009 10:00

Jag älskar Cher...

Av Frida - 19 januari 2009 09:18

Har precis klivit upp, drömde om utlandet, så jag hade gärna sovit hela dagen....

Idag ska lillan och Lars på vägning, var ett tag sedan så det ska bli spännande att se hur mycke hon väger nu. Sedan kommer Jeanette och Alicia och hälsar på, ska äta lunch tillsammans. Isak har valt våfflor, får se om vi tar det.

Sedan är det spinning ikväll kl 19.00


Lars jobba kvällen idag, börjar 12 till 21.30 Det är första dagen på nya avdelningen. Han skulle åka tidigt så han får läsa in sig lite. Även om han bad om att få byta avdelning så tror jag nog han tycker det är lite pirrigt :) Men det skulle jag nog också tycka, fast vi båda känner flera där....


Nu ska jag ha mitt kaffe så kommer dagens gamla goding sedan...

Bad

Av Frida - 18 januari 2009 21:51

Gud vad härligt det var att sola och ta ett bad...

Nu ser jag på filmen på 3:an Unitet 93. Handlar om 11 september. Ska gå upp nu och se färdigt den i sängen :)

Imorgon ska lillan vägas, sedan kommer Jeanette och Alicia och hälsar på. På kvällen blir det spinning. Fast det känns fortfarande som om sadeln sitter fast där bak sedan förra passet...

Av Frida - 18 januari 2009 19:00

Nu har vi ätit, maten blev super :)

Köttgryta med morötter, lättgrädde, oxfond och potatis. Lite svartvinbärsgele på sidan, mmm. Kokade köttet över en timme innan så det blev super mört...

Ska gå ner nu och sola en liten stund, sedan blir det bad med Isak.


Av Frida - 18 januari 2009 16:41

Lillan sover fortfarande i vagnen. Var riktigt skönt med en prommis, jag tror vi båda behövde komma ut...

Nu puttrar köttet på spisen, ska göra en köttgryta, och Lars har precis slagit på potatisen. Sedan blir det slappa och slöa och ta ett bad.....

Av Frida - 18 januari 2009 16:31

Letar som en tok efter en bok som heter Persuasion och är skriven av Gass & Seiter. Är ganska så dyr att köpa ny så jag letar efter en begagnad.

Någon??

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards