Alla inlägg den 28 september 2008

Av Frida - 28 september 2008 11:37

Äntligen börjar det hända saker. Nu jobbas det på för fullt i data rummet. Igår fixade mamma och jag tapeter och pappa och Lars rev väggen. Nu ska Lars spackla och sedan börja tapetsera. Jag ska börja måla köket vitt.

Amningen funkar bra nu, hon äter ganska ofta på dagarna men mer sällan på nätterna. Tack och lov.

Synen var inte riktigt bra så nu har jag köpt glasögan. Det blev ett par Björn borg med lite skifftande lila på siderna, är skit nöjd med dom. Helt otroligt att man gått såå länge och sett suddigt och helt plötsligt blir det klart igen, ha ha.

Internet funkar till och från, men mest från :( Är mycket jag skulle behöva fixa och kolla, som ränkingar och tack mail för alla fina pressenter. Men, men det får vänta.

Pluggandet går så där, som vanligt. Men imorgon ska Lars jobba dagen och Isak ska på dagis så jag hoppas lillan sover så jag får läsa.

Mamma och jag var en sväng på må bra mässan igår. Men jag tyckte inte att det var lika bra som när det är på nordic hallen. Här var det upp delat i olika rum och inte alls lika mycket som det brukar. Dessutom var hissen trasig när vi var på övervåningen så mamma fick ta lillan ner för den lååånga branta trappen och jag tog vagnen, den är as tung. En dam stannade och hjälpte mig tack och lov. Annars hade jag nog tappat det och träffat någon stackars människa :)

Nu vaknar lillan så nu ska hon väl äta igen.

Ha det bra allemann.....

Presentation

Omröstning

VAD ÄR BÄSTA MED SOMMAREN?
 BADA
 GRILLA
 SOLA
 DRICKA ÖL
 SITTA I SKUGGAN
 SLAPPA
 MOTIONERA
 HATAR SOMMAREN
 ANNAT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards